Monday, August 4, 2008

Love is Noise!




Hellou!

Syksy lähestyy kovaa vauhtia, ainaki niille joilla alkaa koulu jo ens viikolla!! Mä valitettavasti kuulun tähän joukkoon.. Mut on siinä syksys kivojakin uudet syksyn vaatteet!! Ite oon ottanu jo hyvän varaslähdön koskien syksyn ostoksia. Oon ostanu ne ylipolven ulottuvat sukat ( harmaana ja mustana), villatakin, pari kivaa paitaa villatakkien alle ja ihanan pikku mustan mekon! Täst mun "en osta mitään ennen mun Ruotsin reissua" lupaus ei aivan toteutunu! Mutt ainakaan nyt 4 päivään mitä täs on ennen ku lähen Norrköpingii niin en aio ostaa yhtää mitää!! Tää lupaus tulee pitää!!

Mutt tässä kuvii viime ja tän viikon ostoksista, sekä mun uusista Ray Ban WAYFARER laseista!! Mun isän laatikossa on vaa viimeset 30 vuotta sattunu lojumaan :) Nää on ihan se ensimmäinen malli mitä Wayfarerist o tehty ja onhan ne vähän isomman kokoset mulle mutt mua ei ainakaa haittaa! What do u think??

No comments: