Thursday, July 3, 2008

Musik


I love music! Kuuntelen musiikkia aina kun vaan voin ja näin on ollut tapana niin kauan kuin vaan muistan. Jo ihan 5-vuotiaana penskana kuuntelin Michael Jacksonia, Elvistä, Elton Johnia. Aika kypsää noin pieneks,kiitokset vanhemmille. Molemmat mun vanhemmat on tosi musikaalisia ja sehän sitten on tarttunu muhunkin. Viis vuotiaana alotin nää mun musa jutut ja nyt sit 14 v. myöhemmin osaan soittaa kiitettävästi viulua ja pianoa ja kaikki nää musiikin teoreettiset jutskat on hallussa. Nyt kuitenkin keskityn vaan koko päiväsesti musiikin kuuntelemiseen ja silloin tällöin konserteissa käymisiin. Levyjä ja konsertti lippuja onkin kerääntynyt kiitettävästi vuosien varella... Joskus ois kiva tehä oikein lista kenen kaikkien konserttissa oon käyny. Nyt tähän pinta muistiin on vaa jääny Michael Jacksonin, Whitney Houston, Sting, Elton John,The Killers, John Mayer,Ayo,Good Charlotte, Snow Patrol, Fall Out Boy, Simon & Garfunkel,Spice Girls,Muse,The Vines,Jem,Kanye West jne. Tänä vuonna oon ainakin viell menos The Wombatsin ja Coldplayn keikalle. En malta odottaa!! Mutt siis päivän aiheen ideana oli kuitenkin kertoa hyvistä bändeistä ja albumeista mitä oon kuunnellu lähiaikoina. Näitä ovat mm. MGMT,Santogold, Lykke Li,Feist, We Are Scientist, Coldplay, The Kings Of Leon. Kannattaa tutustua :)

No comments: